četvrtak, 20. prosinca 2012.

Sutra nam dolazi.....

Nevjernici vele sudnji dan, kijamet, kraj svijeta....ili kako su ga već nazvali, više nisam ni sigurna. Uglavnom, globalna javnost obavještena prije neke dvije, tri godine, da nam 2012. dolazi smak svijeta, i to na sutrašnji dan, s nestrpljenjem očekuje šta će se to sutra desiti. Sigurna sam da su neki uplašeni, ne umire se ljudima, mladi, tek počeli da uživaju. Neki pak, zadovoljni dosadašnjim učinkom u svom životu pa hladne glave i mirnog srca čekaju sutrašnji dan. Sve kjafiri, što bi efendija reko! Saznanje da se bliži sudnji dan bi trebalo da bude i saznanje da je došlo vrijeme da odgovaramo za svoja učinjena djela, a to bi svakako trebalo da nam i probudi savjest, pa da do tog dana radimo što priznatija i bolja djela. U muslimanskoj svetoj knjizi jasno su navedeni predznaci sudnjeg dana, između ostalog i to da će sunce izaći na zapadu. Sunce sutra  izlazi na jugoistoku. Sutra je 21. decembar, sutra je prvi dan zime. Svi oni koji vole zimu evo im radosti. Ja se ne radujem mnogo, ali obzirom da smo na takvom dijelu zemljine kugle da nam se mjenjaju četiri godišnja doba, nije mi teško podnijeti što zima dolazi u svoje određeno vrijeme. Neka zime, neka snijega. I ja sam nekada voljela snijeg, radovala se snijegu!
Nego, da ne odmičemo od najavljenog sudnjeg dana. Kako nam je samo internet fino plasirao tu informaciju, pomoću filmske produkcije i ostalih mass-medija. Ali morao je neko to da pokrene. Mene pravo zanima ko, da mi je da ga kontaktiram, da pitam kuda ćemo onda, poslije sudnjeg dana. Svakako sam spremna, u koferu imam sve  potrebno za ličnu higijenu, nekoliko knjiga, fotografiju s Baščaršije, index - možda ima studentska, i tako još par potrebnih, po nečemu vrijednih, stvarčica. ;) Šalu na stranu, ko stoji iza svega ovoga. Kakve Maje! Maje su imale svoje vrijeme, i neka se ne mješaju u naše doba! ;) Ono što je pogrešno je i to da se čovjek miješa u Božije. ( U sve se miješa)  Možda taj neko jest ateista ( taj ko je pokrenuo ovu temu), možda ima neke razloge za sve ovo, ali narod se zabrinuo, veli valja umrijet, a ostade pun frižider mesa, ostade krava u štali, šta će biti s njom, pa pšenica posijana tako dobro iznikla. Ova komšinica jedna krenula redom da obilazi mahalu, da se oprašta, ko veli možda nećemo tamo negdje biti komšije. ;)
Ne bih da spominjem šta nam radi elita, svi to znate. Ako slučajno uštedite koju marku pa odete na ove naše planinske turističe destinacije, srest ćete ih u luksuznim hotelima, na stolu pečeno janje, a okolo igračica u tradicionalnoj bosanskoj nošnji, njiše kukovima. Ne, ne koriste oni ove posjednje sate dunjaluka, nego uživaju, pune trbuhe, pare oči na igračici, ne boje se sutrašnjeg dana, jer je kalendarski sutra samo prvi zime.

Šta vi mislite dragi moji, kuda ćemo sutra, šta ste vi spakovali u svoj kofer?  ;)




PS: Sve bliže smo blagdanskim danima, Božić ( neka je sretan svima koji ga slave) pa nova godina, 2013. Pitam se (nakon što sutra preživimo, ne svi, uvijek neko umire, a neko se rađa, što bi stari narod rekao, neka samo ide po redu) , koji datum je šljedeći za koji će da provale informaciju da je smak svijeta. ;) I da, da ne zaboravim, neko sutra slavi i rođendan. ;) Amela ( ova moja drugarica) : neka je sretan! :*

Nema komentara:

Objavi komentar