utorak, 18. prosinca 2012.

Provokativna strana reklama



Glavna funkcija reklama: ubjeđivanje potrošača! Kako ubjediti kupce da je to ono što oni trebaju, naravno putem medija posredstvom reklama! Mediji imaju jak uticaj na svijest pojedinca, prema tome su i najjače oružje u predstavljanju proizvoda i ubjeđivaju potrošača da kupe proizvod. Danas ima raznih video reklama, čak i onih nepristojih, raznih marketinških trikova, sve zbog velike konkurencije. Trkovinski lanci, razne kompanije, velika i mala preduzeća svi su u potrazi za sto utjecajnijom reklamom, što boljom produkcijom, koje će preko televizije distribuirati potrošačima, i to što češće za jedan dan da se ubrizga u svijest pojedinca. Model narkodejstva! Ulažu se ogromna sredstva i napori da se stvori najbolji marketinški džingl.

Problem je sadržaj tih reklama. Obratite pozornost na seksizam, erotičnost i nasilje u reklamama. Ja sam pronašla nekoliko zanimljivih! Koliko ovakvih reklama je cenzurisano i sankcionisano?










http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=I4XG6sbSQ4M&feature=endscreen

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=LU4OZJDAlj4&feature=endscreen

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FEWkI-VxhlY

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=F1z2aTcumlY&NR=1

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=ibN7yAYHBrc&NR=1






Nema komentara:

Objavi komentar