ponedjeljak, 2. srpnja 2012.

Sloboda je bauk

Stvarnost nam je crno bijela, a budućnost siva

Nakon dužeg vremena odem do Tuzle, grad koji sam zamalo zavoljela, koji mi nedostajao....Stupine i park izmedju B8 i B9....dječica draga koja su me zapamtila na istoj klupi s laptopom na krilu, (uvijek su pazili da me ne pogode loptom i bojali se da ću da im uzmem loptu svaki put kada bi slučajno došla do mene), strina, žena srednjih godina, koja je čuvala troje djece odjednom ( zaboravila sam im imena) nju su svi zvali "strina" i mladi i stari, a nikad joj nisam saznala pravo ime. Pa vožnja biciklom dužinom Jale, aleja lipa prema Bulevaru, i ono dvoje zaljubljenih srednjoškolaca na klupi ispred pošte...Havana u toranj zgradi i sve ispijene kafe....simbol Tuzle ispred hotela: Koza, i mnogo toga lijepog ostalo je u sjećanju....i s osmjehom sam se sjećala svega lijepog, svakog koraka pređenog dužinom Zlokovca.....svake ruže procvale u dvorištu Prinčeve džamije...

Danas sjecanja blijede, danas ne volim Tuzlu kao onih prvih mjeseci stanovanja prije skoro pet godina, danas prezirem Slobodu i Fukare, prezirem njihov zrak, prljav i zagađen, i zemlju kojom sam hodala, i sol ispod nje, Panonsko jezero toplo i ružno, Ilinčicu ili deponiju otpada, sve prečice od kuće do grada......

Danas me obaveze povele do Tuzle, vrućina neizdrživa, požurim da sve obavim, možda stignem i da se rashladim negdje. Parkiram se u garažu u Merkatoru ( kontam hladovina je), obavim sve što sam trebala, i sva sretna u garažu po auto pa planiram negdje u hladnu vodu ( nisam ni pomišljala na Panonsko), kad u garaži imam šta i vidjeti, veliku parnicu na vratima., dobro primjetnu, meni liči namjernu.
Razočarana okrecem se oko sebe, kao da ću naći nekog ko je to uradio, kontam kome je smetalo, šta sam kome skrivila pa mi se sveti, mislim se da li sam imala nekih neprijatelja koji naplaćuju dugove, a nisam, nisam ja takva.



Šta ću pali auto i produži dalje, u naše lijepe male izrovljene Banoviće. A gledam onaj znak Željin na srednjem retrovizoru, i kontam se, željo željo koštaš me vrata....eto to su ti Fukare....to ti je grad soli. A ja ću sutra opet u Tuzlu al neću vam reći gdje ću se parkirat, i da skinut ću Željin grb.
Pozdrav za sve Fukare, i dobrodošlica u Prvu ligu do sad nisam htjela ni da im čestitam, bilo mi žao....a sad: vidimo se na derbiju...kantonalnom.


Nema komentara:

Objavi komentar