subota, 14. travnja 2012.

Knjiga s posvetom

Kao i svako uzivam u poklonima! Mnogo sam ih dobila. Hvala Bogu svi me dobro znaju pa mi poklanjaju samo ono sto volim. Znaci nikad, ali bas nikad se nisam razocarala u poklon. Iako se poklonu ne gleda u oci, iako je od srca, sta cu, ja ga posebno proucim. I tako prije par dana dobijem najbolji poklon ikada.

Knjiga! Neko bi rekao knjiga kao knjiga, i ja bih rekla, jer nije prva knjiga koju sam dobila kao poklon. Ali opet kazem, hvala Bogu pa me dobro poznaju. Ova je posebna, i to iz vise razloga. Dobila sam je od nekog koga volim vise od cijelog svijeta, i ko me voli, dobro malo manje, al me voli.
Posebna je jer je sa posvetom koja glasi ovako: "Mnogo pjesama je napisano o tebi, bar kad ih ja slusam o tebi su, ali ne znam da li si znala da ima knjiga napisana o tebi i tvojim zivotnim navikama."
Posebna je po svom nazivu, koji kako kazu opisuje mene. I to sa tri rijeci: eat, pray, love. 
Posebna je jer je od posebne osobe, meni posebne, s posebnim znacenjem u mom zivotu. 



Jos uvijek je nisam procitala, nisam ni pocela ( nemam vremena). The New York Times kaze da je to "zapaljiva mjesavina inteligencije, duhovnosti  i jezicke raznovrsnosti, skoro neodoljiva". Iz mnogih drugih opisa zakljucila  sam da je knjiga odlicna. Da li cu se pronaci u njoj kao sto su me drugi pronasli, vidjet  cu. Znam do sad da sam se pronasla u zadnjoj rijeci naslova : voli. I da volim sto je poseban, i sto zna kako da me ucini sretnom. I opet hvala za knjigu, i hvala za sve...znam, znam da se ne trebam zahvaljivat...al red je ;) 3 words: I love you!

Nema komentara:

Objavi komentar